תמונת מופע: נועה שילה ועינת גנץ | ארוס

נועה שילה ועינת גנץ | ארוס

סטודיו אורה - לא מסומן
יום שבת, 4 מאי 2024 בשעה 20:00
משך: 50 דקות
מחיר 65 ₪

פרטי ההצגה

"תביא מים, תביא יין, מלצר,
תביא לי זרי פרחים, תביא-
בא לי להתאגרף עם ארוס." (אנקריאון)

"...כל גרגר באבן זו, כל הבהוב מינרלי של הר זה שטוף הלילה כשלעצמו הוא עולם. עצם המאבק על הפסגות די בו כדי למלא לבו של אדם. עלינו לתאר לעצמנו את סיזיפוס מאושר." (המיתוס של סיזיפוס, אלבר קאמי)

בין שני הטקסטים הנ"ל, אנו תוהות על מהות החשק, מה מצית את התשוקה? מתי היא כמו נשלטת על ידי דיוניסוס, משכרת, מתעתעת ומרחיקה מהמציאות, מביאה סכנה וגאולה בו זמנית? מתי היא לעזר, יצר חיים מעורר, מציל מכאב החידלון האנושי? איך למצוא את הליבידו כשנדמה שאיננו? החלוקה בין האלוהי, הנשגב והפנטסטי לבין מפגשים אנושיים כואבים עם מציאות של חולי, מוות וקשיי היומיום איננה דיכוטומית. אנו מתחככות בחיים על כל גווניהם ופוגשות את הארוס גם בתוך מלחמות המציאות; לפעמים זאת בריחה, לפעמים העמקה אל תוך עצמנו, לפעמים דווקא רצון לאיבוד עצמי, לפעמים זה צורך לשמר חיות בתוך חוויות מיתה פנימית ולפעמים פשוט דחף פיסי, פרימיטיבי, מהות יצירתית של אהבה.
אנחנו מחפשות בתנועת הגופים את מקור האנרגיה היצרית, הבוראת והורגת חיים.

נועה שילה ילידת 1984. רקדנית, יוצרת עצמאית, מנהלת חזרות ומורה למחול. החל משנת 2023 חברה בעמותת הכוריאוגרפים. מנהלת אמנותית ומייסדת של קבוצת מחול כרמלה ומנהלת אמנותית שותפה של בית המחול מנשה. בעלת תואר ראשון במחול וחינוך מטעם האקדמיה ע״ש רובין בירושלים. נועה יוצרת ומעבירה סדנאות אמן באקדמיות ובפסטיבלים באירופה, ארה"ב והודו. נתמכה על ידי קרן שוסטרמן, העלתה את יצירותיה באקדמיות בארה"ב ובישראל, יצירותיה הופיעו בפסטיבלים, מוזיאונים ובמות מקצועיות. נתמכה על ידי הקרן ליוצרים עצמאיים ומפעל הפיס להעלאת יצירתה "החדר הרביעי". נועה זוכת פרס רקדנית מבצעת מטעם אמ"י לשנת 2015 ופרס על שם גרטרוד קראוס לשנת 2017 עבור יצירתה מטעם האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים.

עינת גנץ ילידת 1984. רקדנית, יוצרת עצמאית, מורה למחול. בעלת תואר BdA במחול מהאקדמיה לאומנויות הבמה באמסטרדם ותעודת הוראה במחול מטעם האקדמיה ע"ש רובין בירושלים. את יצירתה החלה באמסטרדם ועבודותיה הוצגו על במות שונות בישראל, צ'כיה, אנגליה, סלובניה, איטליה וגרמניה. שתיים מיצירותיה נתמכו ע"י משרד התרבות הצ'כי והופקו ע"י תיאטרון 'Ponec' בפראג, הפקה נוספת נוצרה במסגרת תכנית שהות אמן בינלאומית מטעם הגוף ''Be SpectACTive והפקתה בישראל נתמכה ע"י מפעל הפיס. חברה ב'אנסמבל לשבט לקום'- מופעי אלתור בחללים ציבוריים, סטודנטית בתכנית SomaticBODY Training.

כוריאוגרפיה וביצוע: נועה שילה ועינת גנץ
עיצוב תלבושות: רוזי כנען
ניהול חזרות: אלכסנדרה שמורק
ניהול אמנותי: רייצ'ל ארדוס
עין חיצונית: שלומית פנדומינסקי
צלם : נטשה שחנס | צביקה תורן | Neven Petrovic ZPC

היצירה עלתה בבכורה בפסטיבל מחול שלם 2024 היצירה פותחה בבית המחול מנשה, במרכז Zagreb Dance Center במסגרת חילופי אמנים עם מרכז מחול שלם. הפקתה נתמכה בסיוע מועצת הפיס לתרבות ולאמנות, הקרן ליוצרים עצמאיים ופסטיבל מחול שלם.

 

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים